BYD створив електричний мінівен Denza D9 для ринку Європи

Сьогодні відчиняє свої двері Женевський автосалон 2024 року, і хоча більшість міжнародних брендів на ньому не представлені, в ході заходу відбудеться кілька європейських прем’єр. Перед нами новітній мінівен Denza D9, розроблений китайським автовиробником BYD ексклюзивно для запуску на ринку Європи. Якщо назва Denza вам нічого не говорить, то це не дивно, адже він був створений колаборацією BYD та Mercedes у 2010 році. Спочатку спільне підприємство було розподілено у форматі50:50, але німецький бренд зменшив свою частку до 10 відсотків у 2021 році, коли Denza проходила реструктуризацію.

BYD прокладає шлях Denza в Європу, представляючи D9 в якості великого сімейного автомобиля з висококласним інтер’єром, який може конкурувати з іншим шикарним мінівеном Lexus LM. Це не зовсім нова модель, оскільки вона вперше надійшла в продаж у Китаї в 2022 році. Так само, як і в КНР, європейський варіант Denza D9 можна буде придбати як плагін гібрид або повністю електричний автомобіль.

Denza D9 представляє собой трирядний мінівен здебільшого квадратної форми, з великими дверями з електроприводом, просторим салоном і двома дизайнами радіаторної решітки. Імпозантна передня частина така ж вражаюча, як і інші нові мінівени, включаючи близнюків Volvo EM90 / Zeekr 009 і Toyota Alphard / Vellfire. Квадратна форма з майже плоскою лінією даху максимізує внутрішній простір, а великий панорамний люк робить салон більш просторим.

Незважаючи на те, що Denza демонструє D9 у Женеві, наразі компанія зберігає в таємниці технічні характеристики новинки. Однак, щоб дізнатися всі актуальні цифри, достатньо звернутися до китайської версії. Його довжина становить 5 250 мм, ширина –1 960 мм, висота –1 920 мм, а колісна база –3 110 мм.

Оскільки Denza хоче відмовити вас від покупки альтернативи від Lexus, Volvo чи Toyota, модель D9 справді має вражаюче шикарний інтер’єр зі шкірою майже всюди, куди б ви не подивилися. Салон має компонування 2+2+3 з регульованими та складаними сидіннями, не кажучи вже про функції вентиляції та масажу. Окрім звичайної пари екранів попереду, на підлокітниках сидінь другого ряду є додаткові дисплеї для керування різними функціями.

Окрім того, є розважальна система для пасажирів задніх сидінь з двома екранами, а також маленький холодильник, який вміщує до шести пляшок. Капітанські крісла посередині рухаються вперед і назад, пропонуючи велику кількість місця для ніг, а ручка захоплення на стойках полегшує посадку та висадку. Навіть на крайніх задніх сидіннях є USB-порти та центральний підлокітник, а також світлодіодне підсвічування та динаміки аудіосистеми Dynaudio.

Хоча Denza наразі тримає європейські характеристики в таємниці, мінівен D9, що продається в Китаї, можна придбати як плагін гібрид з турбованим 1,5-літровим бензиновим двигуном. Модель PHEV доступна з переднім і повним приводом, а також з акумулятором ємністю 20,39 кВт/год і більшим акумулятором на 40,06 кВт/год.

Потужність двигуна внутрішнього згоряння становить 137 к.с. і 231 Нм крутного моменту, а потужність переднього електродвигуна – 228 к.с. і 340 Нм. Якщо ви оберете модель з повним приводом, Denza додасть задній електродвигун, який видає 60 к.с. і 110 Нм крутного моменту. Версії з переднім приводом мають сумарну потужність 296 к.с. і 571 Нм крутного моменту, розганяючись до 100 км/год за 9,5 секунди. Переходьте на моделі з повним приводом, і ви отримаєте потужність 401 к.с. і 681 Нм крутного моменту, скоротивши час розгону до 7,9 секунди.

В Китаї електричну модель Denza D9 також пропонують як з переднім, так і з повним приводом. Обидві мають передній двигун потужністю 308 к.с. і 360 Нм крутного моменту. Перехід на модель з повним приводом додає задній двигун потужністю 60 к.с. і 110 Нм крутного моменту для загальної потужності 369 к.с. і 470 Нм крутного моменту. Варіант з переднім приводом розганяється до 100 км/год за 9,5 секунди, або лише за 6,9 секунди, якщо ви оберете повний привод. Обидві моделі мають акумуляторну батарею LFP (літій-залізофосфат) ємністю 103,4 кВт/год.


За матеріалами.

t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим