Спеціальний Triumph Trident 660 віддає данину гоночному Slippery Sam

Саме тоді, коли ви думали, що Triumph вичерпав запас нових моделей на 2024 рік, виробник мотоциклів з Хінклі оголосив про нову версію Trident 660 під назвою Trident Triple Tribute Special Edition, натхненну легендарним гоночним мотоциклом Slippery Sam.

Новий Triumph Trident 660, який з’явиться у дилерів вже наступного місяця, приєднається до довгого списку нової та оновленої техніки, включаючи Daytona 660, оновлену лінійку Rocket 3, новий модельний ряд Tiger 900 та 1200 тощо.

Оригінальний «Slippery Sam» – це трициліндровий гоночний мотоцикл, який досі утримує титул єдиного мотоцикла, який переміг у п’яти поспіль гонках виробничого класу TT на острові Мен з 1971 по 1975 роки.

Саме на його честь тепер зібрали сучасний Trident, спеціальна версія якого буде доступна лише протягом одного року.

Хоча у оригінального гоночного мотоцикла був обтічник і більш зігнуте положення для їзди, спеціальна версія Trident за £7 895 виконана в кольоровій схемі, що віддає йому шану, із графічним зображенням номера 67. Ви отримаєте вітрозахист та захист днища в колір мотоцикла, а глянсове біле покриття поширюється на нижню частину пасажирського сидіння.

З моменту запуску в 2020 році цей середньоваговий родстер оживив свою висококонкурентну категорію, розійшовшись у кількості понад 35 600 одиниць по всьому світу.

Його трициліндровий двигун та преміальна фурнітура за чудовою ціною успішно залучили до Triumph молодих та нових райдерів. І так само, як ‘Slippery Sam’ колись надихнув ціле покоління, ми вважаємо, що ця спеціальна версія має культовий стиль, додаткові технології та динамічну продуктивність, щоб сподобатися сучасним шанувальникам Triumph.

зазначив комерційний директор Triumph Пол Страуд

Для сучасного дотику мотоцикли отримують стандартний квікшифтер, а також Bluetooth-модуль, який дозволяє райдеру підключатися до свого мобільного телефону, а також отримувати доступ до покрокової навігації на TFT-дисплеї.

Решта мотоцикла залишається такою ж, як і раніше, тобто ви отримуєте трициліндровий двигун Euro5 об’ємом 660 куб. см із рідинним охолодженням, розміщений у трубчастій сталевій рамі. Потужність становить 80 к.с. при 10 250 об/хв, також доступна версія з обмеженням для категорії A2. Висота сидіння залишається на прийнятному рівні 805 мм, а міжсервісний інтервал становить 10 000 миль.»


За матеріалами.

t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим