Новий Citroen C3 представлено із ДВЗ та м’яким гібридом

Citroen представив бензинові версії свого нового суперміні C3, доступні як зі стандартними, так і з м’якогібридними силовими агрегатами, через шість місяців після дебюту повністю електричного e-C3. В інших питаннях моделі є ідентичними. Четверте покоління Citroen C3 залишається хетчбеком, проте успадковує потужні риси кросовера та робить акцент на доступності, адже ціни починаються від €14 990, що робить його дешевшим за свого попередника.

Базова версія Citroen C3 нового покоління оснащена неелектрифікованим турбованим 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном, що розвиває 75 кВт / 102 к.с. Потужність передається виключно на передні колеса через шестиступінчасту механічну коробку передач.

Більш ефективна версія «Hybrid 100» використовує той самий бензиновий двигун, що й базова модель, але покращений 48-вольтовою літій-іонною батареєю та електродвигуном, інтегрованим у шестиступінчасту роботизовану коробку передач з двома зчепленнями. Електродвигун сам по собі виробляє 21 кВт / 28 к.с., хоча лише 9 кВт / 12 к.с. з них можна використовувати для прискорення за потреби. Варто зазначити, що така сама установка використовується на Jeep Avenger Hybrid.

Citroen стверджує, що м’якогібридна версія може працювати в електричному режимі до 50 відсотків поїздок у міському середовищі, при цьому знижуючи викиди та витрату палива майже на 10 відсотків порівняно з неелектрифікованим аналогом.

Ззовні важко відрізнити C3 від його побратима e-C3, оскільки моделі мають однаковий кузов. Єдина відмінність – відсутність емблеми «e» на профілі та значка C3 на задніх дверях. Модель доступна у двох комплектаціях в рамках зусиль Citroen щодо оптимізації своєї лінійки.

Просторіший салон та більше комфорту

Мінімалістична панель приладів оснащена 10,25-дюймовим інформаційно-розважальним дисплеєм у топової комплектації Max, тоді як покупцям базової комплектації You доведеться задовольнитися тримачем для смартфона. Новий проекційний дисплей Citroen Head Up Display компенсує відсутність традиційної панелі приладів і є стандартним в обох комплектаціях. Крім того, є багато відсіків для зберігання речей, що підвищує практичність цього суперміні. Додаткові опції оснащення включають автоматичний кондиціонер, бездротову зарядку та дзеркалювання смартфона, тоді як функції ADAS (системи допомоги водієві) обмежені в основному базовими.

Попри те, що довжина нового Citroen C3 становить 4 015 мм, стверджується, що він пропонує більше внутрішнього простору та легший вхід/вихід порівняно з попереднім поколінням. Це значною мірою зумовлено більшим кліренсом 197 мм та вищим кузовом. Крім того, багажник збільшився на 10 літрів до більш вражаючих 310 літрів.

Подібно до свого попередника, новий C3 ставить пріоритет на комфорт, використовуючи сидіння з великою кількістю піни. Крім того, модель оснащена стандартною підвіскою Citroen Advanced Comfort з прогресивними гідравлічними подушками для ефективного поглинання нерівностей. Варто зазначити, що C3 для ринку ЄС базується на новій архітектурі Smart Car з регіональними модифікаціями порівняно з технічно спорідненим New C3, який продається в Індії та Південній Америці.

Доступна ціна та конкуренти

Поставки Citroen C3 2024 року в Європі очікуються цього літа. У Франції ціни починаються від €14 990 за C3 You з неелектрифікованим 1,2-літровим двигуном і механічною коробкою передач. Для порівняння, ціна на попередню модель C3, яка була вперше представлена у 2016 році та отримала оновлення у 2020 році, наразі стартує з €16 590 на тому ж ринку. Що стосується повністю електричного Citroen e-C3 2024 року, то його ціна починається від €23 300, хоча у 2025 році з’явиться більш доступна версія з цінником €19 990.

Основним конкурентом Citroen C3 є Dacia Sandero Stepway, який є єдиним іншим претендентом у стилі кросовера в сегменті суперміні. Ще однією потенційною загрозою є тісно пов’язаний Fiat Panda наступного покоління, який дебютує влітку 2024 року, ймовірно, дзеркально відображаючи характеристики свого французького побратима.


За матеріалами.

t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим