Компанія Citroen представила Basalt, новий кросовер-купе у вигляді концепту, що покликане в серійній ітерації розширити модельну лінійку французького виробника на ринку Індії та Південної Америки. Citroen Basalt Vision доволі добре деталізований і готовий перейти у вигляд виробничої моделі вже у другій половині 2024 року.
Передня частина Citroen Basalt дуже схожа на Citroen New C3 Aircross, хоча з деякими коригуваннями оздоблення. Зокрема, в індійській версії використовуються більш вишукані світлодіодні промені на головних фарах, на відміну від галогенних блоків, що зустрічаються у південноамериканській версії.
Окреслений профіль концепту має спільні стильові риси із семимісним кроссовером, з похилою лінією даху, що веде до повністю переробленої задньої частини. Крім того, він демонструє різні облицювання навколо колісних арок та диски із темним оздобленням.
Задня частина є найпомітнішим ракурсом Citroen Basalt, вона може похвалитися сильно нахиленим заднім склом, C-подібними світлодіодними задніми ліхтарями, міцним на вигляд бампером та скульптурними дверима багажника з інтегрованим спойлером.
Хоча під час презентації не було оприлюднено фотографій інтер’єру, ми очікуємо, що Basalt буде мати спільні технології з іншими актуальними моделями Citroen. Компанія запевнила, що Basalt акцентує увагу на «просторі та комфорті», що відповідає філософії всієї лінійки.
Citroen Basalt побудований на архітектурі Smart Car, яка є еволюцією платформи CMP/eCMP. Як і у випадках New C3 та New C3 Aircross, платформа була спеціально налаштована для потреб клієнтів в Індії та Південній Америці. Це означає, що вона має іншу конфігурацію порівняно з механічно пов’язаними моделями, доступними в Європі, включаючи Citroen e-C3.
Компанія не вдавалася в подробиці щодо варіантів силових агрегатів, але ми очікуємо використання відомого 1,2-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом потужністю 81 кВт / 110 к.с. Крім того, циркулюють чутки, що поряд із Basalt з двигуном внутрішнього згоряння у 2025 році з’явиться повністю електрична версія даної моделі, яка потенційно дзеркалить характеристики e-C3.
Для фінальної виробничої моделі підтверджено назву Basalt, що є першим відхиленням від стратегії називання Citroen, яка включає літеру «C» з наступною цифрою, а також літеру «X» для хетчбеків або позначення «Aircross» для кроссоверів.
Коли Citroen Basalt з’явиться у другій половині 2024 року, він складе конкуренцію аналогічному Fiat Fastback у Південній Америці. В Індії єдиним іншим кросовером-купе в цьому сегменті є майбутній Tata Curvv, оскільки решта конкурентів – це або звичайні кроссовери, або седани.