Bodywel T16 виходить як найдешевший складний електровелосипед

Останні тенденції розвитку електровелосипедів нарешті дійшли етапу, коли ми можемо запропонувати майбутнім власникам електротранспорт вартістю всього $600. Саме таким є новий складний електровелосипед T16 від Bodywel, «кишенькова ракета» з амортизованою підвіскою попереду та позаду. Візьміть шолом, і давайте зануримося в те, що можна вважати найдешевшим електровелосипедом, що доступний на ринку прямо зараз.

Отже, Bodywel T16 – ніщо інше, як нове поповнення в лінійці доступних та електрифікованих двоколісних транспортних засобів з Китаю. Той факт, що він продається дешевше за $600 є достатньою причиною, щоб розповісти про нього більше.

Найголовніше це рама. У випадку з T16 вас може здивувати, що в ньому використовується звичайна сталь. Це також означає, що ми маємо справу з досить важким велосипедом, і T16 справді є таким. За даними виробника, він важить 25 кг, що досить багато для чогось настільки маленького.

Важливим аспектом рами є те, що вона повністю побудована за принципом повної підвіски. Якщо уважно придивитися до задньої конструкції, ми побачимо амортизатор, встановлений під підсідельним штирем і кріпиться до того, що можна вважати заднім пером. Він виглядає схоже на те, що ви можете побачити на звичайному мотоциклі. Виробник не вказує, скільки ходу тут доступно, і це також не вказано для вилки.

Досить кумедно, що по мірі того, як ми заглиблюємося в конструкцію рами, все стає трохи заплутаним. Згідно з веб-сайтом виробника, акумулятор повинен бути інтегрований в труби.

Оскільки ми вже відкрили тему акумуляторів та інших електричних компонентів, давайте продовжимо. За заявою Bodywel, кожен T16 оснащений акумулятором 10,4 Ач, що працює під напругою 36 В, якого, як кажуть, вистачає до 70 км на повній зарядці із велосипедистом вагою лише 60 кг на рівній поверхні, тому вам потрібно буде пропускати ситний обід, якщо ви справді вирішите досягти такого показника. Просто зверніть увагу, що Bodywel згадує, що акумулятор незнімний, і після того, як він розрядиться, вам потрібно буде зупинитися на цілих шість годин.

Щодо того, що живить цей акумулятор, окрім ліхтарів, він віддає свій дорогоцінний струм 250-ватному мотору, встановленому на задній втулці. Загалом, ця складна крихітка обмежена швидкістю 25 км/год і видає лише 35 Нм крутного моменту. Не так вже й багато, але для досить рівного міста цілком підійде.

Щоб зробити цей двоколісний транспортний засіб ще більш привабливим для міських райдерів, Bodywell навіть додав у конструкцію складну рульову колонку. Це дозволяє нам легко скласти T16 до частки його початкового розміру, що робить його зручним для того, щоб брати його з собою в ліфт, автобус, метро або просто кинути в багажник вашого автомобіля. Якщо переднє колесо має швидкознімний механізм, то ще краще.

Далі по курсу T16 також пропонує деяку інтеграцію із смартфоном. Окрім багатофункціонального світлодіодного дисплея, доступна програма для iOS і Android, яка дозволяє нам стежити за діагностикою, запасом ходу та парою інших показників. Інший аспект, що потребує бути згаданим – це комплектація 16-дюймовими всепогодніми шинами.

Отже, Bodywel стверджує, що цей складний електричний велосипед підходить для дорослих, і на веб-сайті виробника можна побачити, як ним користуються декілька дорослих. Проте, доросла людина є дещо занадто важкою для T16, і він може краще підійти для не надто гладкого підлітка. Тим не менш, за ціною $600 це той випадок, коли на ризик можна підписатися.


За матеріалами.

t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим