GoCycle зробила вантажний електровелосипед, натхненний Формулою-1

Можно багато обіцяти, особливо сидячи за комп’ютером, але всі ми знаємо, що справжнє випробування настає, коли приходить час діяти. GoCycle, британський виробник преміальних електровелосипедів, безумовно, належить до тих, хто може підкріпити слова ділом.

Заснована колишнім дизайнером McLaren Річардом Торпом, GoCycle виготовляє електровелосипеди з дуже особливим зовнішнім виглядом. Офіційна презентація компанії звучить приблизно так: «Світу потрібен був кращий електровелосипед, тому GoCycle його створив». Це дуже тонкий спосіб похвалитися тим, що ви робите найкращий електровелосипед у світі.

І це не порожні слова. GoCycle має запатентовані технології, функції та дуже особливий стиль, який робить усі велосипеди GoCycle одразу впізнаваними. Це двоколісні машини, що забезпечують максимальну продуктивність і якість, чудове керування та легкість використання в легкому та технологічному корпусі.

Тепер, коли GoCycle виходить на ринок вантажних електровелосипедів, усе це залишається актуальним. Перша вантажна модель бренду пропонується у двох специфікаціях: CXi та CX+, і очікується, що постачання розпочнуться у вересні 2024 року, а раунд попередніх замовлень незабаром закриється. GoCycle анонсувала цю модель минулого місяця, а тепер пропонує перший погляд на передсерійну версію, включаючи індивідуальні аксесуари.

Більшість вантажних електровелосипедів переслідують головну мету – замінити сімейний автомобіль для щоденних поїздок, пропонуючи універсальність, багатофункціональність і модульність. Вантажний велосипед GoCycle не є винятком, але він привносить на цей сегмент ринку безпрецедентні функції: складну раму, систему керма FloFit (запатентована, тільки на моделі CX+), легкі аксесуари та дуже легку вагу всього велосипеда.

Вантажний електровелосипед GoCycle важить лише 23 кг, що може здатися багато, якщо ви їздите лише на традиційних велосипедах, але для вантажного велосипеда це практично пір’янка. Рама виготовлена з гідроформованого алюмінію з карбоновим волокном. При цьому максимальне навантаження становить 220 кг, включаючи сам велосипед і велосипедиста.

Предсерійна модель, показана в галереї вище, відповідає обіцянці, даній минулого місяця: це робоча конячка, але вона також може бути дитячим візком та складною і простою у використанні машиною. Серед ключових особливостей – задня лава, сумісна з системою MIK, та фірмовий захисний поручень для маленьких пасажирів за мотивами Формули-1, виготовлений з карбонового волокна, щоб не додавати зайвої ваги велосипеду. Крильця виконують подвійну функцію: сходинки, щоб діти могли сісти позаду, і так, вони також натхненні Формулою-1.

«Натхненний Формулою-1 та власним досвідом шкільних поїздок із сином на Gocycle, HaloCX переосмислює безпеку та ергономіку для дітей», – каже Торп у заяві. «Виготовлений з карбонового волокна, він легкий, але неймовірно міцний. Без гострих кутів або зварних швів, гладкий на дотик, він бездоганно поєднує безпеку та розваги».

GoCycle CXi та CX+ будуть оснащені фірмовим двигуном G4drive у передній втулці, який видає потужність 500 Вт, але обмежений лише 250 Вт у європейських країнах, де він не перевищить 25 км/год, п’ятиступінчастою системою передач Shimano Nexus з ремінним приводом Gates і функцією прогнозованого перемикання передач за допомогою датчика крутного моменту педалей. Запас ходу на одному заряді становить 80,5 км, що підкреслює орієнтацію на «вибагливі сім’ї», а не сервісні парки.

Попередні замовлення завершуються у квітні та передбачають депозит у $499. CXi стартує з ціни $6 999, тоді як CX+ дорожчий – $7 999.


За матеріалами.

t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим