Mitsubishi представила оновлений кей-кар Delica Mini

Японський сегмент кей-карів (kei car) завжди був надзвичайно конкурентоспроможним, змушуючи автовиробників оновлювати свої найменші моделі частіше, ніж більші автомобілі. Mitsubishi Delica Mini, представлений навесні 2023 року, вже готується до появи нового покоління, яке вийде восени 2025 року. Оновлена версія отримала гостріший дизайн, покращені технології та перероблену ходову частину, щоб не відставати від конкурентів.

На перший погляд, нова Delica Mini миттєво впізнавана, оскільки вона зберегла всі фірмові елементи свого попередника. Однак, при ближчому розгляді стає зрозуміло, що майже кожна зовнішня панель була перероблена.

Перероблений екстер’єр

Спереду фари зі світлодіодною графікою у вигляді півкіл у стилі Defender стали більшими, а решітка радіатора в стилі Jeep стала товстішою і має виступ навколо емблеми. Бампер також був перероблений з елементами Dynamic Shield у колір кузова, іншими повітрозабірниками та більш вираженим захистом.

Капот, передні крила та двері стали більш рельєфними, а верхній кут лобового скла був перенесений вперед на 115 мм, що надало йому більш вертикального вигляду. Ще однією важливою зміною є суційна D-стійка, яка замінила обтічну конструкцію попередньої моделі. Нарешті, задня частина отримала більш сучасні світлодіодні задні ліхтарі, декоративну накладку на дверцятах багажника в колір кузова та більший захист.

Колірна палітра була оновлена двома новими відтінками, Sand Beige Pearl та Denim Blue Pearl, доступними в однотонних та двотонних конфігураціях з чорним дахом. Модель довжиною 3395 мм зберігає компактні розміри свого попередника і відповідає японським нормам для кей-карів.

Інтер’єр отримав більш сучасну цифрову кабіну з 7-дюймовою панеллю приладів та 12,3-дюймовою інформаційно-розважальною системою, інтегрованими в одну панель. Ми також знаходимо якісніші матеріали з преміальним оздобленням бежевого кольору, покращену звукоізоляцію та більше можливостей для конфігурації сидінь. Обладнання включає ширший набір систем допомоги водієві (ADAS) та 3D монітор кругового огляду, що використовує чотири датчики камери.

Mitsubishi ще не оголосила технічні характеристики нової Delica Mini, але модель, що виходить з виробництва, оснащена 658-кубовим трициліндровим бензиновим двигуном. Атмосферна версія двигуна генерує 51 к.с. (38 кВт) та 60 Нм крутного моменту, тоді як турбована версія видає 63 к.с. (47 кВт) та 100 Нм. Потужність передається на передні (FWD) або на всі чотири колеса (постійний повний привід, 4WD) виключно через варіаторну автоматичну коробку передач (CVT).

Водій може вибирати з п’яти режимів (Power, Normal, Eco, Gravel та Snow) залежно від рельєфу. Кей-кар оснащений новими амортизаторами Kayaba Prosmooth, які, як передбачається, покращують якість їзди разом з переробленою підвіскою, яка відрізняється на повнопривідних моделях.

Не такий “суворий” компаньйон

Mitsubishi також представила нове покоління eK Space. Крихітний мінівен має ту ж саму основу, інтер’єр і значну частину кузовних панелей, що й Delica Mini. Однак, він має іншу передню частину, сидить ближче до землі, і обходиться без пластикових накладок та захисту, які є у його побратима.

Автовиробник вирішив припинити випуск варіанта eK Cross Space, який став застарілим через значно популярнішу Delica Mini. Ці моделі тісно пов’язані з новим Nissan Roox, який також був представлений сьогодні раніше.

Вихід на ринок нових кей-карів Mitsubishi в Японії запланований на цю осінь. Ціна на Delica Mini буде коливатися від 1,95-2,95 мільйона єн ($13 100-19 900), тоді як eK Space коштуватиме 1,75-1,95 мільйона єн ($11 800-13 100).


За матеріалами.

By t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим