Не тільки Subaru перетворює свій культовий універсал на позашляховик. Volvo також представила новий XC70. Це кросовер, орієнтований на китайський ринок, створений, щоб сподобатися сім’ям, які шукають «більш комфортний і спокійний спосіб життя».
Відразу впізнаваний як Volvo, XC70 має повністю закриту решітку радіатора, що повторює ту, яка встановлена на їхніх повністю електричних автомобілях. Вона обрамлена роздільними світловими блоками, а також нижнім повітрозабірником з активною заслінкою.
Рухаючись далі, ми бачимо обтічний кузов та округлі колісні арки. Вони поєднані з вбудованими дверними ручками, безрамковими дверима та великим панорамним скляним дахом. Дизайнери також додали кросоверу глянцеві чорні та хромовані елементи, а також 19-21-дюймові колеса.
Серед інших особливостей — пластикові накладки на кузові, С-подібні задні ліхтарі та похиле заднє вікно. Модель також оснащена матричними світлодіодними фарами та заднім склоочисником, який прихований за спойлером.
За розміром XC70 має довжину 4815 мм, ширину 1890 мм та висоту 1650 мм, з колісною базою 2895 мм. Це означає, що кросовер на 137 мм коротший за XC90 і має колісну базу на 89 мм меншу.
Чистий та простий інтер’єр
Мінімалістичний п’ятимісний салон має «позачасовий скандинавський дизайн» з 12,3-дюймовою цифровою приладовою панеллю та автономною 15,4-дюймовою інформаційно-розважальною системою. До них додається доступний 92-дюймовий проєкційний дисплей з доповненою реальністю.
Крім екранів, XC70 має «плаваючу» центральну консоль з висувним «містком» для підсклянників. Ми також можемо побачити дерев’яну обробку, бездротовий зарядний пристрій для смартфона та аудіосистему Harman Kardon.
Серед інших особливостей — задні сидіння з підігрівом, атмосферне освітлення та тризонна система клімат-контролю з окремим заднім дисплеєм. Volvo також згадала про «голосового помічника зі штучним інтелектом, який дозволяє легко телефонувати друзям і родині, керувати функціями автомобіля та шукати інформацію онлайн».
Ми можемо очікувати, що дізнаємося більше деталей ближче до запуску, але кросовер має місткість багажника 408 літрів. Однак, її можна збільшити до 1456 літрів, склавши задні сидіння.
Плагін-гібрид з великим запасом ходу
Створений, щоб сподобатися водіям, які не готові повністю перейти на електротягу, XC70 позиціонується як «перший плагін-гібрид Volvo з великим запасом ходу». Автовиробник не оприлюднив детальних специфікацій, але варіант з переднім приводом має сумарну потужність 314 к.с. (234 кВт), що дозволяє йому розганятися від 0-100 км/год за рівно вісім секунд. Модель також має акумуляторну батарею на 21,2 кВт-год, яка забезпечує запас ходу за циклом WLTC до 116 км.
Клієнти також можуть обрати варіант з «ультрадовгим запасом ходу», який має систему повного приводу, що виробляє 456 к.с. (340 кВт). Він скорочує час розгону від 0-96 км/год до 5,3 секунди, а більша батарея на 39,6 кВт-год збільшує запас ходу на електриці до 180 км.
Volvo не сказала більше нічого про силову установку, але Міністерство промисловості та інформаційних технологій Китаю раніше повідомило, що модель має 1,5-літровий двигун потужністю 161 к.с. (120 кВт). Це допомагає кросоверу мати загальний запас ходу, що перевищує 1200 км.
Коли батарея на 39,6 кВт-год розряджена, швидкий зарядний пристрій постійного струму може зарядити її від 0% до 80% приблизно за 23 хвилини. З зарядним пристроєм змінного струму на 7 кВт її можна повністю поповнити приблизно за 7 годин.
Говорячи про зарядку, XC70 має двонаправлену можливість заряджання. Це дозволяє кросоверу діяти як блок живлення для всього, від кемпінгу до надзвичайних ситуацій.
Модель побудована на новій Scalable Modular Architecture (SMA) та має «Технологію безпечного простору». Покупці також знайдуть «передові технології чутливості, включаючи радари, камери та датчики», які постійно контролюють оточення автомобіля. Volvo не заглиблювалася в деталі, але згадала про автоматичну допомогу при зміні смуги руху, активну підтримку навігації та допомогу при паркуванні.
XC70 наразі доступний для попереднього замовлення в Китаї, а ціни починаються від 446 900 юанів ($62 478). Volvo також планує врешті-решт привезти модель до Європи, але немає жодної інформації про те, коли.