Представлена оновлена Peugeot 308 в кузову хетчбек і універсал


Хоч світ і зосереджений на позашляховиках, хетчбеки та універсали все ще мають достатньо великий попит — принаймні в Європі. У цьому контексті Peugeot щойно представив оновлену версію 308, яка отримала свіжий дизайн та безліч варіантів силових агрегатів.

Нинішній Peugeot 308 був уперше показаний у 2021 році, представивши еволюцію мови дизайну французького бренду. Чотири роки по тому оновлення в середині життєвого циклу включає перероблену передню частину, яка обходиться без фірмових «іклів». Замість них, компактний «лев» отримав розділені фари зі світлодіодними «кігтями» у верхній частині, а світло дальнього світла приховане в чорних лакованих зонах нового бампера.

Замість додавання світлодіодної смуги на всю ширину, дизайнери Peugeot обрали набір світлових смуг над решіткою радіатора в колір кузова. Базова комплектація Allure стандартно поставляється з повним світлодіодним освітленням, тоді як GT і GT Premium додають технологію Matrix LED з послідовними індикаторами. Ще однією особливістю є емблема з підсвічуванням, що є першим для Peugeot і, ймовірно, буде застосовано до всіх майбутніх моделей.

За даними компанії, нові повітрозабірники бампера сприяють кращій аеродинаміці, направляючи повітряний потік до колісних арок. Профіль здебільшого перенесено, але він отримав нові 17-дюймові або 18-дюймові легкосплавні диски, новий колір Lagoa Blue для хетчбека та відтінок Ingaro Blue для універсала. Задня частина також залишається незмінною, але бампер позбувся хромованих вставок, а задні ліхтарі тепер мають більш витончені світлодіодні «кігті» на всіх комплектаціях (раніше були лише на GT).

Усередині 308 не отримав новішої цифрової приладової панелі, як у споріднених 3008 і 5008, але його власна версія i-Cockpit з 10-дюймовим дисплеєм все ще виглядає досить сучасно.

Зміни включають нову 3D графіку для цифрової панелі приладів та оббивку з Alcantara на комплектаціях GT і GT Premium. Обладнання може включати аудіосистему Focal Premium Hi-fi System з 10 динаміками, восьмиколірне атмосферне освітлення та масажні сидіння, а інформаційно-розважальна система отримує бездротові оновлення.

Peugeot стверджує, що для виробництва оновленого 308 використовується 31% перероблених і відновлюваних матеріалів, а вага на один автомобіль становить 405 кг.

На щастя для шанувальників універсалів, Peugeot 308 SW пережив фейсліфтинг, отримавши довший кузов і додаткову практичність завдяки великому багажнику. Модель може перевозити від 598-1487 літрів багажу залежно від конфігурації сидінь. Вона також має заднє сидіння, що розділяється в пропорції 40:20:40, і задні двері з електроприводом.

Peugeot 308 побудований на платформі EMP2, яку також використовують Opel Astra та Astra Sports Tourer, а також нещодавно оновлений DS N°4. Є ймовірність, що наступне покоління перейде на еволюційну архітектуру STLA Medium, яка вже використовується в ряді компактних позашляховиків Stellantis.

Поки автоіндустрія відходить від дизельних двигунів, Stellantis вирішив продовжити пропонувати Peugeot 308 з 1,5-літровим чотирициліндровим турбодизелем BlueHDi. Єдиний неелектрифікований двигун у лінійці виробляє 129 к.с. (96 кВт) і поєднується виключно з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач.

Модель також доступна з м’яким гібридним турбованим 1,2-літровим трициліндровим бензиновим двигуном, який видає 143 к.с. (107 кВт). Він поєднується з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням (e-DSC6) з інтегрованим електродвигуном. Peugeot стверджує, що MHEV може працювати в електричному режимі до 50% часу в міських умовах.

Піднімаючись вище по сходах електрифікації, гібрид 308 Plug-in поєднує один електродвигун з 1,6-літровим турбованим двигуном, виробляючи сумарно 192 к.с. (143 кВт). Налаштування включає семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням e-DCS7 і акумуляторну батарею на 17,2 кВт-год, що забезпечує запас ходу без викидів у 85 км.

Нарешті, повністю електричний E-308 має передній електродвигун, що виробляє 154 к.с. (115 кВт), який живиться від акумуляторної батареї на 58,4 кВт-год. Запас ходу за циклом WLTP становить 452 км, що на 37 км більше, ніж у версії до фейсліфтингу, завдяки покращенню ефективності батареї та силової установки. При підключенні до зарядного пристрою постійного струму на 100 кВт електромобіль може зарядитися з 20-80% за 32 хвилини. Крім того, він сумісний з функцією V2L за допомогою додаткового адаптера.

Компанія нічого не згадала про потенційну версію, орієнтовану на продуктивність, яка могла б сигналізувати про повернення значка GTI у компактному “хот-хетчі”. Зауважимо, що Peugeot нещодавно представив повністю електричний E-208 GTI після оголошення, що значок PSE (Peugeot Sport Engineered) не буде існувати після нинішнього 508.

Доступність та конкуренти

Оновлена лінійка Peugeot 308 буде доступна в Європі та Великій Британії з осені. Ціни, як очікується, будуть оголошені пізніше. Модель все ще буде вироблятися на заводі в Мюлузі, Франція.


За матеріалами.

By t-100

Вітаю, шановний відвідуваче. Моє ім'я Ілона і я рада зустріти тебе на сторінках сайту Vatra.pp.ua, для якого пишу із суцільним задоволенням, оскільки це максимально відповідає моїм інтересам. Це позитивно, емоційно, сучасно, пізнавально і всебічно. То ж я не бачу жодної причини чому б не продовжувати цим займатися. Сподіваюся тобі теж буде приємно провести зі мною хоча б декілька хвилин часу в пізнавальному контенті Ватри, адже я стараюся і прагну писати високоякісні матеріали, опираючись на багаторічний досвід в копірайтингу.

Вам може бути цікавим