Незабаром після дебюту оновленого мікровена Renault Triber увага перемістилася на його брата — Kiger. Субкомпактний кросовер отримав оновлення в середині циклу в Індії, що принесло більш чіткі стильові штрихи та скромні технологічні поліпшення, зберігаючи при цьому свою бюджетну позицію.
Kiger вперше вийшов на ринок у 2021 році, орієнтуючись на конкурентний сегмент кросоверів до 4 метрів, який продовжує процвітати в Індії. Через чотири з половиною роки це оновлення з’явилося, щоб модель залишалася сучасною, оскільки нові конкуренти заповнюють цей сегмент.
Зовнішні зміни
Найбільш помітною зміною є передня частина, де перероблений бампер отримав вужчу решітку радіатора, більш виражену захисну пластину та скульптурні деталі. Розділене розташування фар перенесено, але тепер включає додаткові протитуманні фари.
Профіль залишається майже незмінним, хоча Renault додав нову графіку на двері та С-стійку, а також новий набір 16-дюймових легкосплавних дисків для топової комплектації. Задній бампер також був перероблений з іншою захисною пластиною та фальшивими повітрозабірниками.
Оновлення салону
Розташування салону залишається здебільшого таким самим, хоча тепер він має білу обробку приладової панелі, оновлені варіанти оббивки, новітню емблему Renault на кермі та кращу ізоляцію для тихішої поїздки. Знайомий 8-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи все ще на місці, але у вищих комплектаціях його можна поєднувати з додатковими функціями, такими як 360-градусна камера, аудіосистема Arkamys, бездротова зарядка та вентильовані передні сидіння у версії Emotion.
На жаль, базова комплектація Authentic не має вищезгаданих функцій, оскільки замість дисплея у ній є невеликий відсік для зберігання речей, а на кермі немає кнопок. Принаймні всі комплектації тепер стандартно поставляються з шістьма подушками безпеки, системою допомоги при старті на підйомі та задніми паркувальними датчиками.
Силові агрегати та ціни
Побудований на платформі CMFA+, Kiger продовжує пропонувати ті ж неелектрифіковані бензинові варіанти та передній привід. Стандартний двигун — це атмосферний 1,0-літровий трициліндровий агрегат, що виробляє 71 к.с. (53 кВт), тоді як версія з турбонаддувом видає 99 к.с. (74 кВт). Варіанти трансмісії включають п’ятиступінчасту механічну коробку передач, опціональну AMT для базового двигуна та CVT для турбоваріанта.
Оновлений Renault Kiger вже доступний для замовлення в Індії. Ціни на базову комплектацію Authentic з атмосферним двигуном та «механікою» починаються від 6,30 лакха ($7200), що лише на 15 000 рупій ($170) більше, ніж у його попередника. З іншого боку, флагманська версія Emotion з турбодвигуном та CVT коштує 11,30 лакха ($12 900).
Конкурентами Kiger у сегменті кросоверів до 4 метрів є такі моделі, як Tata Nexon, Mahindra XUV 3XO, Kia Sonet, Hyundai Exter, Citroen New C3, Nissan Magnite, Suzuki Fronx тощо.