Із самого заснування компанії у 2009 році, іспанська Thor Cycles створила безліч унікальних проєктів, які змушують будь-якого любителя кастомних байків позеленіти від заздрості. Не зайве буде сказати, що майстерня, розташована в Севільї, явно має під своїм дахом неймовірних талантів, і мотоцикл, який ми розглянемо сьогодні, є яскравим підтвердженням цього твердження. Давайте подивимося, про що йдеться.
Цей красень базується на спортивному мотоциклі 1999 року з лінійки Ducati 900SS. В основі мотоцикла-донора стоїть двигун L-twin з повітряним охолодженням, що може похвалитися щедрою роботою об’ємом 904 куб. см. Приблизно на 7500 об/хв мотоцикл може видати до 80 кінських сил на колінчатому валу, поряд із здоровими 77 Нм крутного моменту на нижчих обертах.
Потужність передається на заднє 17-дюймове колесо за допомогою шестиступінчастої коробки передач та ланцюгового приводу, що потенційно може призвести до максимальної швидкості 230 км/год. Не вдаючись у жодні інші деталі, можна сміливо сказати, що титан Ducati – справжня річ і чудова відправна точка для проєкту Thor.
Для початку іспанські гуру модифікації мотоциклів почали з виготовлення заміни підрамника, який підтримує хвостову частину кафе-рейсера та кастомне сідло. Нове сидіння має оббивку з чорної шкіри, прошиту червоною ниткою для більшого контрасту, а також є саморобний алюмінієвий тримач номерного знака, розташований далі позаду.
Закінчивши із задньою частиною мотоцикла, фахівці Thor звернули свою увагу на силовий агрегат, перш ніж перейти до обшивки. Таким чином, L-подібний двигун мотоцикла зазнав комплексної внутрішньої та зовнішньої переробки, отримавши при цьому нові підшипники, повітряні фільтри K&N та абсолютно новий механізм зчеплення. З боку вихлопу ми все ще бачимо штатні колектори, але тепер вони закінчуються парою блискучих кастомних глушників.
Далі хлопці взялися за спицьовані колеса Ducati GT1000, щоб замінити ними стандартні триспицеві колеса SuperSport. Ці нові колеса оснащені високоякісними гальмами Brembo попереду та позаду, а диски щільно обхоплені гумою Battlax із лінійки Bridgestone. Попереду можна побачити фару Ducati Monster, встановлену на спеціальному кріпильному обладнанні та доповнену кліпонами Tomaselli в кокпіті.
Повернувшись увагу до обшивки, Thor Cycles взяли паливний бак 750 Sport і адаптували його до трубчастої рами SuperSport. Виготовлений вручну передній брудник повністю завершує образ кафе-рейсера. Зрештою, професіоналам із Bull Garage було доручено виконати фарбування мотоцикла, і вони обгорнули його темно-сірою матовою фарбою з червоними акцентами на баку.