MV Agusta вступає в боротьбу за ринок пригодницьких байків з запуском нового Enduro Veloce. Цей мотоцикл є наступником обмеженої серії LXP Orioli, що демонструє схожі характеристики та майже не відрізняється від свого більш преміального побратима за £26 700.
Ціна MV Agusta Enduro Veloce встановлена на рівні £21 800, хоча дата надходження до дилерських центрів ще не оголошена. Італійський байк для пригод оснащений 931-кубовим трициліндровим двигуном, розміщеним у сталевій рамі, що видає потужність 122 к.с. та крутний момент 102 Нм.
В повністю заправленому стані Enduro Veloce важить 224 кг, за заявленими даними. Виробництво та складання повністю відбуватимуться в Італії, а мотоцикл, за словами Алессандро Вольпіні, керівника відділу досліджень і розробок MV Agusta, «запропонує технології, яких немає у конкурентів».
Подвійна сутність
Завдяки більш ніж 10 000 тестових кілометрів від офф-роуд команди KTM, що стоїть за Enduro Veloce, він повинен бути здатним долати як асфальтовані дороги, так і бездоріжжя. Вольпіні додав: «В місці закінчення асфальтованих доріг, де наш поточний модельний ряд зазвичай зупиняється, цей байк повезе вас далі».
Доступна виключно з орієнтованими на бездоріжжя безкамерними 18/21-дюймовими колесами Takasago Excel, новинка може похвалитися 210 мм ходу підвіски попереду та позаду. Офф-роуд призначення моделі очевидне з самого початку.
Як 48-мм вилка Sachs, так і моноамортизатор Sachs регулюються за відскоком і стисненням, а також можна вручну налаштувати попереднє навантаження на задній частині. Однак опції напівактивного підвішування немає, хоча MV стверджують, що вони можуть її розглянути в майбутньому.
Попри м’язистий ралійний дизайн, Enduro Veloce не є тим жорстким ґрунтовим бешкетником, як можна подумати з його назви. Насправді, MV доклали багато зусиль, щоб створити цивілізований, приємний у керуванні туристичний мотоцикл, з додаванням трохи спортивної ДНК.
Під час розробки проводилися значні трекові тестування, щоб забезпечити максимальну здатність їздити по дорогах, незважаючи на велике переднє колесо, заявляє італійський виробник. Як завжди в MV, присутній зустрічно-обертальний колінвал, щоб протидіяти гіроскопічним ефектам 21-дюймового переднього колеса.
Крутний момент легко доступний по всьому діапазону обертів, при цьому 85% доступні на 3000 об/хв, а двосторонній квікшифтер завжди готовий перемикати шестиступінчасту коробку передач касетного типу. Гідравлічний важіль зчеплення додає преміальності та повинен забезпечити легке витискання.
Нові технології
Гальмування забезпечують гальмівні супорти Brembo Stylema, а система запобігання підняттю заднього колеса та дворівневе ABS допомагають скинути швидкість без пригод. Крім того, є вісім різних рівнів контролю тяги, які можна налаштувати залежно від обраних вами шин.
За словами MV, при переключенні з дорожньої гуми на шиповану, мотоцикл навчиться зміні характеристик і відповідним чином відкоригує втручання протибуксувальної системи. Стандартно присутня система контролю підйому переднього колеса, а також система Launch Control, яка, за твердженнями виробника, здатна розігнати трициліндровий байк з 0 до 100 км/год за бадьорі 3,72 секунди.
Попри громіздкий зовнішній вигляд, під час розробки Enduro Veloce велику роль відіграла аеродинаміка. Багато мотоциклів у цьому сегменті страждають від потоків повітря від погано спроектованих вітрозахисних щитків та невдалої аеродинаміки, але MV стверджують, що було докладено зусиль для створення оптимальної аеродинамічної ефективності, забезпечуючи великий потік повітря до радіатора, одночасно відводячи його від водія та пасажира.
Підключившись до програми MV Ride, клієнти можуть отримати доступ до підключення телефону, покрокової навігації, обміну маршрутами та запису, а також аналізу даних поїздки через семидюймовий TFT-дисплей. Програму також можна використовувати для дистанційного налаштування параметрів, без необхідності перебувати поруч із мотоциклов. Після застосування обрані налаштування в додатку будуть передані на борт мотоцикла через вбудований Wi-Fi.
Безліч аксесуарів
Хочете трохи персоналізації? MV вас забезпечить. Як і для більшості туристичних мотоциклів, доступний цілий ряд додаткових опцій, включаючи шини Bridgestone AX-41 для бездоріжжя, захист картера, дуги двигуна, протитуманні фари, комплект високого захисту колеса, алюмінієві кофри об’ємом 32 та 29 літрів і дві опції вихлопної системи Termignoni.
Проблеми з запчастинами вирішені
Після входження MV Agusta до складу сім’ї Pierer Mobility (об’єднаного бізнесу, якому належать KTM, Husqvarna, GasGas і який є європейським дистриб’ютором CF Moto), клієнти MV стикнулися з масштабною нестачею запчастин для своїх мотоциклів. MV стверджують, що цю проблему повністю вирішено, оскільки 22 000 запчастин успішно переміщено з їхнього старого складу до нового спільного об’єкта в Австрії.
Точна дата надходження нових Enduro Veloce у продаж поки невідома, але MV Agusta сподівається, що вони будуть у дилерських центрах вже цього літа.